Vanaf maandag 8 juni jl. worden de gemelde reparaties weer uitgevoerd op het niveau, dat huurders van Vryleve gewend zijn. Dit kunnen we gelukkig weer doen als gevolg van versoepeling van de Lockdown maatregelen. We vragen u wel om 1,5 meter afstand te bewaren en uw gezondheid in de gaten te houden. Bent u verkouden of andere mogelijke Corona verschijnselen, dan stellen we de reparatie even uit. 

Flinke periode alleen spoed

Van 16 maart tot 5 juni 2020 werden als gevolg van de Corona-maatregelen alleen spoedreparaties door Vryleve uitgevoerd. De reden daarvoor was contact met elkaar zoveel mogelijk te vermijden. Mede daardoor hebben we met elkaar de afgelopen maanden gezorgd voor het indammen van de verspreiding van het Coronavirus.  

Begrip voor iets langere wachttijden

We vragen uw begrip voor een iets langere tijd tussen melding van een reparatie of storing en het verhelpen ervan. De komende maanden lossen we naast de meldingen ook reparaties op, die door huurders al gemeld waren. We hopen u snel weer op ons oude service niveau te kunnen bedienen.

Kantoor nog gesloten

Het kantoor van Vryleve is vooralsnog gesloten voor inloop aan de balie. Medewerkers werken tot nader order nog zoveel mogelijk thuis. We zijn uiteraard telefonisch, per mail en via webformulieren bereikbaar zoals u gewend bent!