We streven ernaar onze dienstverlening steeds beter te maken. Uit klantonderzoek leren we elke keer weer en kunnen we ons werk verbeteren. Daartoe voerde Vryleve in 2017-2018, 8 maanden lang onder de naam “Mijn mening als ….” klantonderzoek uit onder vertrekkende huurders, woningzoekenden, nieuwe huurders en zittende huurders. Deze klantgroepen zijn tevreden tot zeer tevreden met onze dienstverlening. Van vertrekkende huurders krijgt Vryleve een dikke 8.  De enquête bestaat uit 5 of 6 korte vragen. Hij wordt in gemiddeld 2 minuten ingevuld.

Veel informatie in korte tijd

Onze klanten krijgen vaak met erg veel informatie in korte tijd te maken. Zeker vertrekkende en nieuwe huurders. Zij zeiden voldoende aan de weet te komen over bijvoorbeeld overname, het achterlaten van zelf aangebrachte zaken aan de woning en het omgaan met installaties in huis. Niet direct bruikbare informatie wordt snel vergeten of niet opgeslagen. We leren hieruit meerdere mogelijkheden en momenten voor het vinden en krijgen van informatie te creëren. Digitaal, telefonisch, persoonlijk en ook op papier. We blijven steeds onder de aandacht brengen dat het 24/7 mogelijk is huurzaken te regelen via Mijn Vryleve. En dat op de website actuele huurders informatie altijd bereikbaar en rustig na te lezen is op het tijdstip dat het de huurder het best uitkomt. De website houden we tenminste wekelijks actueel. Informatie over installaties maken we beter bereikbaar en breiden we uit.

Meer resultaten uit klantonderzoek zien?

Kijk hier verder wat huurders en woningzoekenden vinden over bezichtigen van de woning, afwikkeling van reparaties en het gesprek op kantoor.