Plan zelf uw reparatie in

Wilt u een storing in een installatie of reparatie melden? Dat kunt u nu elk moment van de dag doen via ons klantenportaal Mijn Vryleve. U kunt direct een afspraak inplannen met de monteur.

Voordelen van online inplannen van de reparatie

Grote voordelen van online melden en inplannen zijn dat u niet hoeft te wachten tot de Woonservice balie open is of Vryleve telefonisch bereikbaar is. Zodra zich een storing voordoet die u niet zelf kunt oplossen (bijvoorbeeld in de CV- installatie, elektra installatie of vuil water afvoer) meldt u deze. Dit geldt ook voor reparaties. U logt in rechtsboven op de homepage en gaat naar reparaties. U boekt de afspraak zelf in op een open dagdeel. Dit werkt voor u en voor ons prettig. U weet wanneer wij komen en wij weten wanneer u thuis bent !

Ontdek het gemak van Mijn Vryleve

Uit klantonderzoek in 2016 blijkt dat huurders ons makkelijk kunnen bereiken voor het melden van een storing. Ongeveer een vijfde van de huurders deed de melding via Mijn Vryleve. Ontdek ook het gemak van zelf inplannen. Op het moment dat het u uitkomt.

Naast melden van reparaties kunt u als huurder in Mijn Vryleve online veel huurderszaken met ons regelen. U kunt uw woninggegevens bekijken, een nieuwe voorziening of verbetering aanvragen, overlast melden, een klacht of compliment doorgeven. 24 uur per dag, 7 dagen per week.